Bivša novinarka, poduzetnica Mirjana Hrga, na Facebooku je podijelila članak s naslovom: ‘Anketirali smo sedam istaknutih chefova i restoratera s Jadrana: ‘Sezona je lošija, gostiju je manje, iduća bi mogla biti još gora’’.

‘Kad imaš vremena (kao ja večeras), čitaš i razmišljaš. Čitam ono što me trenutačno zanima. Odličan tekst o sezoni. I baš se na pola teksta zapitam: Hoće li itko reći da mu je bolje ili ćemo zapljusnuti javnost sveopćim kukanjem? I onda… “Zijavica”. Zanimljivo, često mi moji gosti spominju taj restoran. I sada vidim da nije slučajno’, napisala je.

U nastavku, (tako je valjda namjerno tekst gradiran) sasvim je jasno da je i ostatak ekipe u grupi “odlikaša” koji ispravno procjenjuju i promišljaju. To im je donijelo uspjeh. Njima je - super. Za razliku od nekih drugih. Podatak je to koji veseli normalnog i dobronamjernog čovjeka’, dodala je.

Mirjana Hrga je bivša novinarka
Facebook 

Kad sažmeš sve, zaključiš iz teksta samo da je došao kraj napuhanim puranima i sitnim, bezidejnim prevarantima. Ako je tako, to i ne bi bila tako loša vijest. I, to se u ovom tekstu nameće kao jedina istina o “sezoni”’, zaključila je.