Poduzetnica Mirjana Hrga na Facebooku se raspisala o Uskrsu.

Kako kriv uvod u najveći kršćanski blagdan. Mediji ga najavljuju kao: “Stiže nam najskuplji Uskrs”. Kakve veze ima Uskrs sa “sindikalnom košaricom”, cijenom janjetine, luka i ne znam čega već ne? Uskrs je Uskrs. Jednako ga osjeća vjernik siromah i vjernik bogataš. Ako Uskrs svodimo na žderanje (isprika, ali ne pronalazim bolji izraz), onda je ono zbog čega uistinu slavimo taj blagdan u potpunosti promašeno, pa i drsko. Uvredljivo. To bi više bila tema: “Inflacija konzumerizma” i promašenosti”’, napisala je.

Bivša novinarka poznata je po tome da bez dlake na jeziku komentira aktualnosti i dijeli anegdote iz privatnog života.

Mirjana Hrga je bivša novinarka
Dražen Kokorić 

Nedavno je podijelila članak s naslovom: ‘Istinita priča o tome kako je dobar chef napustio odličan restoran u Istri zbog nešto veće plaće u Dalmaciji’.

Odličan tekst. Jednostavano definiran problem ovog kaotičnog doba. Isto vrijedi i za npr. novinare. Možda nije uvijek motiv par eura više, nego tek san da će preskočivši stepenice preko noći postati - slavni i uspješni. Zato, ako imaš priliku, pazi koga promoviraš. Karakter je početak i kraj svega, a danas je taj dio kod osobe najteže iščitati…’, poručila je.